גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
סגירת מחצית ממתחם עפר בסמוך למרכז שיקום(חניון צפוני)
סגירת מחצית ממתחם עפר בסמוך למרכז שיקום(חניון צפוני) כחלק משיפור השירות לעובדים והכשרת מקומות חניה מסודרים לרווחת הציבור, מחצית מרחבת החניה בצמוד לבניית מרכז שיקום תיסגר לכניסה ויציאת רכבים החל מיום א', ה- 29.1.17, ועד יום ב' ה -29.5.17, עקב עבודות לצורך הכשרת מקומות חניה נוספים.
שיפוץ מבואת הכניסה אל מבנה האשפוז
למען שיפור איכות השרות וחזות המרכז, אנו נערכים לשיפוץ מבואת הכניסה אל מבנה האשפוז המערבי, החל מתאריך 12.2.2017אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, נא תשומת ליבכם לשילוט דרכי ההגעה אל המחלקות בדרכים חלופיות.
אירוח למשפחות של חולים שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים לחץ על הכותרת.
"רפואה בגובה העיניים"
הציבור מוזמן להרצאות במסגרת "רפואה בגובה העיניים" המתקיימות אחת לחודש באודיטוריום הבנין המערבי- הכניסה חופשית . פרטים נוספים בדף הבית.
התנדבות במרכז הרפואי ברזילי
אזרחים המעוניינים להתנדב יכולים לפנות לברור פרטים נוספים בטלפון 08-6745881
מרפאת שיניים לחולים בסיכון רפואי
מיועדת לאנשים הסובלים ממחלות מערכתיות שונות, וזקוקים לטיפול במסגרת בית חולים
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

כנס משרד הבריאות בנושא חווית המטופל

ביום חמישי, 31/5/13, התקיים בגני התערוכה כנס בארגונו של משרד הבריאות בנושא חווית המטופל.

ד"ר חזי לוי ומנכל משרד הבריאות

 

זהו כנס רב משתתפים, אשר דן בתהליכים להגברת האיכות בטיפול בחולים, הן בבתי החולים והן בקופות החולים, והפיכת המפגש הרפואי לחוויה חיובית, ככל שניתן בנסיבות האלה.

המרכז הרפואי ברזילי נבחר מקרב מספר מתחרים להציג את עשייתו בנושא בדוכן במהלך הכנס.

המרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען שיפור האיכות של הטיפול הרפואי שניתן בו, הן למאושפזים והן לחולים הפוקדים את מרפאותיו ומכוניו.

במסגרת זאת, נעשים שיפורים טכנולוגיים להגדלת הזמינות והנגישות ונעשים תהליכים וסדנאות לשם למידה ושיפור השיח בין המטפל למטופל.

כמו כן, עיבינו את מערך הטיפול בתלונות הציבור ואנו מקפידים לברר את הפניות ולענות לפונים בזמן קצר, תוך שיתוף של כל דרגי ההנהלה, לרבות מנהל המרכז.

בדוכן בתערוכה הצגנו את כל התהליכים שנעשו השנה האחרונה ואף הודגמה עבודה שזכתה בפרס בעבר, אשר עסקה בשיפור טכנולוגי במעגל הזמנת/הספקת המזון והארוחות לחולים, בהתאם למצבם הרפואי ובהתאם להוראות הרופאים והתזונאית. מהלך זה הביא לשיפור ניכר בתהליך ולחיסכון וזכה לתשומת לב רבה.

בכנס הצגנו גם תהליכי איכות רבים ואת חזון ויעדי המרכז.

הדוכן והתכנים שהוצגו זכו בתשומת לב רבה ובשבחים רבים, ושוב הוכחנו שהמרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען איכות הטיפול והוא נמצא על המפה, למען עובדיו ומטופליו

 

לקישור לכתבה שצולמה באמצעות הטלפון הסלולרי והועלתה לאתר המרכז הרפואי ב"בשידור מהשטח."

  לכתבה מעתון סקופ אשקלון
הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד