גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
סגירת מחצית ממתחם עפר בסמוך למרכז שיקום(חניון צפוני)
סגירת מחצית ממתחם עפר בסמוך למרכז שיקום(חניון צפוני) כחלק משיפור השירות לעובדים והכשרת מקומות חניה מסודרים לרווחת הציבור, מחצית מרחבת החניה בצמוד לבניית מרכז שיקום תיסגר לכניסה ויציאת רכבים החל מיום א', ה- 29.1.17, ועד יום ב' ה -29.5.17, עקב עבודות לצורך הכשרת מקומות חניה נוספים.
שיפוץ מבואת הכניסה אל מבנה האשפוז
למען שיפור איכות השרות וחזות המרכז, אנו נערכים לשיפוץ מבואת הכניסה אל מבנה האשפוז המערבי, החל מתאריך 12.2.2017אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית, נא תשומת ליבכם לשילוט דרכי ההגעה אל המחלקות בדרכים חלופיות.
אירוח למשפחות של חולים שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים לחץ על הכותרת.
"רפואה בגובה העיניים"
הציבור מוזמן להרצאות במסגרת "רפואה בגובה העיניים" המתקיימות אחת לחודש באודיטוריום הבנין המערבי- הכניסה חופשית . פרטים נוספים בדף הבית.
התנדבות במרכז הרפואי ברזילי
אזרחים המעוניינים להתנדב יכולים לפנות לברור פרטים נוספים בטלפון 08-6745881
מרפאת שיניים לחולים בסיכון רפואי
מיועדת לאנשים הסובלים ממחלות מערכתיות שונות, וזקוקים לטיפול במסגרת בית חולים
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

פיילוט מוקד תרגום טלפוני סימולטני של משרד הבריאות

חדש במרכז הרפואי ברזילי- בתאריך 3.6.13 עלה לאוויר, במרכז רפואי ברזילי, פיילוט מוקד תרגום טלפוני סימולטני של משרד הבריאות.
צוות המדריכות מדריך את האחיות כיצד עובד המוקד

במסגרת הפרויקט,  צוות באחת ממחלקות,  המאתר מטופל המתקשה בדיבור בשפה העברית ודובר אחת מהשפות הבאות - ערבית, רוסית, אמהרית, מתקשר למוקד טלפוני ארצי המאויש ע"י מתורגמנים שהוכשרו בטרמינולוגיה רפואית ושירותית ודוברי שפת אם של השפות. לאחר בחירת השפה בה יש צורך בתרגום, מצטרף המטופל בטלפון נוסף על אותו קו ושומע בשפתו הסבר קצר על המוקד והוא מתבקש להביע את הסכמתו לשימוש במוקד. לאחר מכן, המטפל שואל שאלה ישירה את המטופל הנמצא מולו, המתורגמן מתרגם את השאלה למטופל שעונה בשפתו ואז המתורגמן מתרגם את התשובה לעברית למטפל וחוזר חלילה.

בכל מחלקה מוקמו טלפונים והצוות  קיבל הדרכה קצרה בנושא ואף עשה סימולציה מול המוקד.  אנו מקווים שצוות המחלקות ישתמש בשירות חשוב זה והמענה הרפואי שהמטופלים מקבלים ושביעות רצונם יעלו בהתאם. בעוד מספר חודשים יתרחב השירות ויכלול את כל המחלקות. הופנתה פניה אל משרד הבריאות להרחיב את השפות בהן ניתן תרגום.

 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד