גודל טקסט
הודעות המרכז הרפואי

עצור
אירוח למשפחות של חולים שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים לחץ על הכותרת.
"רפואה בגובה העיניים"
הציבור מוזמן להרצאות במסגרת "רפואה בגובה העיניים" המתקיימות אחת לחודש באודיטוריום הבנין המערבי- הכניסה חופשית . פרטים נוספים בדף הבית.
התנדבות במרכז הרפואי ברזילי
דלג על Banners
Banners

הגיבוש השנתי לגמלאי המרכז במסגרת פעילות הרווחה

במסגרת פעילות רווחה לגמלאי המרכז הרפואי וכמיטב המסורת, הוצאנו 3 אוטובוסים מלאים לארבעה ימים של כף ונופש פעיל באזור אילת.
גמלאי המרכז הרפואי בטיול

ביום הראשון ביקרנו "בשביל הסלט" בתלמי יוסף טעמנו ירקות בשלל צורות, צבעים  וטעמים, בסיום הביקור הפרחנו יוני דואר. מתלמי יוסף המשכנו לנחל הבשור וכמו גדולים עלינו על הגשר התלוי.

ביום השני נסענו לראות חקלאות עתיקה, סיירנו בבריכות המלח, צפינו בעופות הפלמינגו,  ביקרנו בגן הבוטני וביער הגשם.

את היום השלישי עשינו בפארק תמנע: צפינו בסרט על תולדות כריית הנחושת, סיירנו בפארק, ביקרנו בפיטריה ובעמודי שלמה. בערב צפינו במופע אקרובטיקה עוצר נשימה ובסרט תלת מימד על אגדות התעופה.

את היום הרביעי עשינו בחי בר ביוטבתה , ראינו בעלי חיים שנכחדו מהארץ והושבו אליה בתנאי חממה כדי להחזירם לטבע.

הגמלאים חזרו מרוצים מאד, מחכים לטיול הבא.