مستشفى برزيلاي
الشريط العلوي
الشريط العلوي
ابحث عن
ابحث عن
عن مستشفى برزيلاي
عن مستشفى برزيلاي
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners
Banners

الجودة والتميّز

איכות ומצויינות

 

איכות ומצוינות


 

כרטיס ביקור
חזון המחלקה
פעילות עיקרית
אתרים מומלצים



כרטיס ביקור 

 

שם היחידה:


איכות ומצויינות

שם ממונה:

ריקי שרייבר

מיקום:

קומה 1 בנין אשפוז חדש- בסמוך לאודיטוריים על שם רייזין

טלפון:

משרד: 08-6745040

פקס: 08-6746162


דואר אלקטרוני: [email protected]

 


חזון המחלקה


חזון יחידת האיכות והמצוינות
עובדי המרכז הרפואי "ברזילי" מיישמים תרבות של "איכות ומצוינות" בכל שלבי העבודה תוך שימוש בערכים אישיים ומקצועיים של כבוד, אחריות אישית, מחויבות, אמינות ונאמנות לתפקיד.


הייעוד המרכזי של היחידה לאיכות ומצוינות:
שיפור איכות ומצוינות השירות, תוך טיפוח דפוסי עבודה מודרניים ויעילים, התייחסות מקצועית ללקוחות הפנים והחוץ, באמצעות הקניית מיומנויות אישיות ובין אישיות של אכפתיות, מקצוענות, כבוד , שיתוף, אמון והעצמה המעודדים את מעורבות כלל עובדי המרכז.


פעילות עיקרית

פעילות העיקרית:

קידום וניהול תהליכי "איכות ומצוינות" - פריסת התשתיות לניהול איכותי כולל והטמעתן ביחידות מקדמות איכות ומצוינות. בהתבסס על : "פרק 60 בתקשי"ר – איכות ומצוינות בשירות המדינה".

תחומי הפעילות העיקריים
ביצוע סקרי משוב תקופתיים ביחידות מקדמות איכות, לבחינת רמת שביעות הרצון של לקוחות הפנים והחוץ ולאיתור נושאים טעוני שיפור. (ניסוח השאלונים, הפצתם, איסופם, הקלדת התוצאות וניתוח באמצעות תוכנה סטטיסטית)

  • מעורבות עובדי היחידות בצוותי שיפור, חסכון וחדשנות עד להצגת תוצאות המיושמות בפועל.
  • הגדרה מדויקת של מדדי הישג נדרשים במונחי כמות, עלות, זמן, צמצום ליקויים והעלאת מידת שביעות רצון הלקוחות, כבסיס לניהול וקידום האיכות ביחידה.
  • יישום ההמלצות והמסקנות מתוצאות סקרי המשוב, מעקב ובקרה אחר הביצוע/שיפור מתמיד.
  • גיבוש, תכנון תוכניות הדרכה ויישומן, למנהלים ולעובדים בתחום: "מצוינות ואיכות בשירות".
  • מיפוי עדכני של סוגי הלקוחות ביחידות והגדרת צורכיהם וסוגי השירותים למול הלקוחות.
  • ניסוח אמנת איכות שירות יחידתית, אשר תיושם הלכה למעשה ביחידות מקדמות איכות.
  • הנחייה וליווי, אימון ויעוץ ארגוני למנהלים ועובדים ביחידות מקדמות איכות
  • ניהול פורום מנהלי מחלקות מסקטור המנהל והמשק במסגרת: "קפה איכות ותרבות"


קישורים מומלצים:

אתר "נציבות שירות המדינה – האגף לאיכות ומצוינות"

חלק 6 פרק 60 בתקשי"ר