גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות ולפירות עצי האגוז.

רגע לפני שט"ו-בשבט מגיע וממלא בצבעוניות את דוכני הפירות היבשים, יש גם מקום של כבוד לפירות עצי האגוז: האגוזים והשקדים.


לאכילת אגוזים ושקדים טבעיים יתרונות רבים. הם מכילים ויטמינים ומנרלים כמו מגנזיום ואשלגן וגם חומצות שומן רב-בלתי רוויות, כמו אומגה 3 ואומגה 6. אך האם ידעתם שהם גם מכילים סיבים תזונתיים?


10% אחוז מהרכב השקדים והפיסטוקים הטבעיים הם סיבים תזונתיים. סיבים אלו מעודדים את שגשוג החיידקים הטובים במעי ותורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול והבריאות הכללית.
ב-12 יחידות שקדים טבעיים יש  את אותה כמות סיבים כמו בעגבנייה בינונית אחת. אבל להבדיל מהעגבנייה הם עשירים בקלוריות ולכן רצוי לאכול אותם במידה


היחידה לתזונה ודיאטה - מרכז רפואי ברזילי

כתבה: מריה דוגליך- מזה


הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד